درد و دل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امضــــــــــــــا نمی دم، انگشت می زنم! راستی این ای دی منه هر کس مایل بود ادد کنه‎: sniper.yazdani

نظرتون درباره ی این وبلاگ چیه؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 286
:: کل نظرات : 1921

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 136
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 170
:: بازدید ماه : 1609
:: بازدید سال : 3674
:: بازدید کلی : 46528

RSS

Powered By
loxblog.Com

درد و دل
دو شنبه 27 آذر 1398 ساعت 9:5 | بازدید : 571 | نوشته ‌شده به دست H-Y | ( نظرات )

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما عزیزان و بزرگواران و یاران همراه. چند وقتی بود که باید چند نکته رو باهاتون در میان می ذاشتم ولی تا حالا سکوت کرده بودم ولی دیگه صبرم تموم شده. همین طور که می دونید هر کس با هر نیتی وارد این دنیای مجازی می شه و من هم برای اینکه بتونم مشکلات دنیای حقیقی را فراموش کنم پا به عرصه ی این دنیا گذاشتم ولی بعضی(البته منظورم با 2یا3نفره که خودشون بهتر در جریانن و من دست بوس همه ی شما هستم) از دوستان کم لطفی می کنن و گه گاه یه حرفهایی می زنند و یه کارهایی میکنن که واقعا از یه انسان بعیده و یه تهمت هایی می زنند و یه حرکاتی انجام می دن که من حتی خجالت می کشم بر زبون بیارم...این ها مثل ببری هسپند که تحمل ندارند ماه را بالای سرشون ببینن ... من باز هم به حرمت شما بزرگواران و عزیزان سکوت می کنم ولی اگه لازم باشه باهاشون همون طور شایسته است برخورد میکنم! بازهم عذر می خوام از همه شما... و اما بعد نکته ی بعد.دوستان به خاطر داشته باشن که وبلاگ شخصیه و ازاد و متعلق به شماست و این حق شماست که از همه ی مطالب ان استفاده کنید بعضی از دوستان درمورد پست های رمز دار سوال می کنن و من باید بگم که بعضی از مطالب رو نمی شه برای همه گفت اخه من همین طوری برام شایعه ساخته می شه و اگه اون مطالب رو هم ببین که دیگه نورعلی نور میشه لذا از این به بعد هرکس مایل بود از این پست ها دیدن کنه خبرم کنه و من اون وقت در خدمتشم و هیچ اجباری هم وجود نداره  در ضمن این اخرین بار هستش که مطالب  شخصی ام رو می ذارم لطفا دیگه نگید... شاد و موفق باشید یاعلی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نیلوفر آبی در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
این خودتی واقعا؟
بهت نمیخوره داداشی....

<-CommentGAvator->
دختر جنوبی در تاریخ : 1391/10/10/0 - - گفته است :
مرسی که قابل دونستی و اومدی لینک شدی

<-CommentGAvator->
اجی محدثه در تاریخ : 1391/10/5/2 - - گفته است :
داداش دوست دارم ببینم نمیشه هرچی میزنم همین صفحه میاد یعنی که چی؟!

<-CommentGAvator->
اجی محدثه در تاریخ : 1391/10/4/1 - - گفته است :

من قلبم ضعیفه داداشی...


______________________
من همین طوری تو بیداری دارم با خون اشام ها سر و کله می زنم...
____________________
خوناشام تو دنیایه ما؟
این یعنی چییییییییییییییی؟

ای خداااااااا...من ترسوام اخه چرا ملت اینو نمیفهمه

<-CommentGAvator->
پیچــک تنهــــــایی!!! در تاریخ : 1391/10/2/6 - - گفته است :
درد عشقي کشيده ام که مپرس،زهر هجري چشيده ام که مپرس
گشته‌ام در جهان و آخر کار،دلبري برگزيده ام که مپرس
تعبير:زندگي در سايه ي مهر و محبت، لذت بخش و دلپذير است.دردوستي و در زندگي خود بي ريا و صادق باش. مهر و محبت خود را به کسي که علاقمند هستي نشان بده تا در زندگي روز هاي خوشي داشته باشي؛


<-CommentGAvator->
shirin در تاریخ : 1391/9/29/3 - - گفته است :
وااااااااااااااااااااااااااای چه خواهرزاده ی مموشییییییییییییییییییییییییی گوگولییییییییییییییییییییییی
شطولی گل پسر؟

<-CommentGAvator->
هانیه در تاریخ : 1391/9/29/3 - - گفته است :
سلام
جالب بود
رنگ سبز زمردی هم باید جا بیفته دیگه جا نیفتاده فعلا
:
دنیای مجازی همینهمتاسفانه};-};-};-

<-CommentGAvator->
مریم شرقی در تاریخ : 1391/9/28/2 - - گفته است :
سلام سلام گل پیسر
خوبی خوشی سلامتی
چیکارا میکنی
داداشی خودتو اذیت نکن
این دنیای مجازه همینجوریه

هـــــــــــــــــــــــــــ ــــــی یاد اون روزا بخیر این داداشی ما یه سر بهمون میزد حالی ازمون میپرسید

<-CommentGAvator->
ابجی یاسی در تاریخ : 1391/9/28/2 - - گفته است :
سلام گل پسر.خوبی؟
چه خوشتیپی.افرین.خوشگلی.افرین
طوطی هم که داری.افرین.
اسمش چیه؟
شرط می بندم داری فوتبال بازی می کنی
یه عکس نیمه عریانم داری .ای شیطون بلا

<-CommentGAvator->
SeMiRe0111 در تاریخ : 1391/9/28/2 - - گفته است :
نه متاسفانه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: